tiistai 22. syyskuuta 2009

Tilda toveri syyskuu

Olen osallistunut Tilda foorumilla toverisyyskuuhun ja olen saanut ystävältäni ihania paketteja, kuvassa kokoelma osasta.
Herra Hakkarainen on mun ehdoton suosikki !!!
Iso kiitos Sohviinalle !!!
Itse laitoin viimeiseen lähetykseen mm. nämä on, siellä toki muutakin.
Olen jotenkin mieltynyt näihin possumaisiin patalappuihin, kaava on Jule Hus eli Tildan talossa kirjassa oleva lentävä possu, laitoin sisään vain lämmönkestävää huopaa, minusta ne ovat kovin söötit.
Tällä kerta vain unhoitin laittaa kiinnityslenkit ennen ompelua ja jouduin pujottamaan nauhan nukkeneulalla, ei ollut mikään helppo homma sillä possut on ommeltu sangen tiheällä siksakilla yhteen huovan kanssa !
Kivat eikö vain...no minä ainakin tykkään, toivottavasti myös niiden uusi omistaja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti